Start vandaag nog met je eigen klantportaal!
Easify maakt het verschil
De inzet van digitale oplossingen zorgt voor efficiëntie en tevredenheid van uw klanten. Eenvoud en gebruiksgemak zijn daarom essentieel voor het succes van het platform. Easify vertrekt steeds vanuit de gebruiker en hoe we zijn/haar werk kunnen vergemakkelijken.
Alle gegevens worden beheerd en bewaard volgens de hoogste security & privacy normen.
We ontwikkelen Easify vanuit de praktijk, en blijven investeren in gebruiksvriendelijke features.
Personaliseer je omgeving met je logo en huisstijl zodat klanten zich meteen thuis voelen.
Alle documenten en communicatie verzameld op één plek. Zo heeft iedereen toegang tot de juiste informatie op elk moment.
Overtref de verwachtingen van je klanten en verhoog de betrokkenheid tot de oplevering.
Creëer tijd en investeer deze in uw onderneming.
Easify is een betaalbare en schaalbare oplossing.
Gedaan met een overvolle & onoverzichtelijke mailbox
Ontdek de features van Easify
Werfverslagen
Maak verslagen aan rechtstreeks op de werf en stuur ze meteen door naar de nodige partijen!
Financieel
we creëren een duidelijk financieel overzicht voor alle partijen.
Zowel de eindklant als de ontwikkelaar heeft ten alle tijden een duidelijk overzicht van de kosten die gekoppeld zijn aan bepaalde keuzes die werden gemaakt. Ten alle tijden krijg je inzicht wanneer de volgende facturen zullen komen met exacte bedragen. Dit voorkomt ongewenste verrassingen.
Nieuwsfeed
Niets leuker voor klanten dan op de hoogte te blijven van het project!
Keuzes
Wees deadlines voor. Maak een lijst met keuzes die klanten moeten bevestigen voor een bepaalde datum.
Gesprekken
Via ons geïntegreerd chatsysteem kan iedereen snel onderling communiceren. Altijd de juiste contactinfo bij de hand.
Bovendien kan er vanuit de gesprekstool meteen een taak aangemaakt worden, gekoppeld aan de juiste partij.
Werfcamera
Kijk op elk moment mee wat er op de werf gebeurt, zonder dat je fysiek aanwezig hoeft te zijn.
Geef je klanten streaming tijd, zo kunnen ook zij de bouwwerken opvolgen.
Taken
Maak en beheer taken die verschillende partijen kunnen afvinken, zo wordt er niets meer over het hoofd gezien.
Documenten
Deel documenten zoals plannen, offertes en contracten met uw gebruikers. Zo hebben ze altijd de laatste versie, centraal op één plaats.
Projectinfo
Een duidelijk overzicht van de belangrijkste gegevens van het project.
Leveranciers
Nodig je leveranciers en onderaannemers uit en stroomlijn alle communicatie. Zo hebben zij op elk moment toegang tot up-to-date informatie en vermijd je een overvolle mailbox.
Projecten
Beheer je projecten en geef klanten en leveranciers toegang tot de informatie die zij nodig hebben
Zet vandaag nog de eerste stap
Ga meteen aan de slag met je eigen klantenportaal