Veelgestelde vragen over Easify

Wat is Easify?

Absoluut niet! Wij doen er alles aan om Easify zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken en te houden. Zowel voor projectontwikkelaars als voor hun leveranciers en klanten. Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn of mocht je toch nog met vragen zitten, dan lichten wij de nodige zaken graag voor je toe. Daarnaast werken we momenteel ook aan een heleboel korte instructievideos die je ook op weg kunnen helpen met bepaalde functies!

Daar waar een CRM - systeem instaat voor het verkoopsproces en een ERP - pakket meer de focus legt op het administratieve, focust Easify op de beleving en tevredenheid van je klanten gedurende het hele proces van verkoop tot oplevering en zelfs lang daarna. Easify zorgt voor een vlotte samenwerking tussen projectontwikkelaars, hun leveranciers en hun klanten waardoor er minder frustraties en alleen maar blije gezichten ontstaan bij alle partijen. 

Op onze platform - pagina kan je meer informatie vinden over het doel en de functies van Easify. 

Het platform

Easify is personaliseerbaar! Easify kan vlekkeloos de huisstijl van jouw bedrijf overnemen. Door te spelen met de kleuren, logo's en andere elementen kunnen we ervoor zorgen dat het lijkt alsof Easify speciaal voor jouw bedrijf op maat gemaakt is!

Ja, Easify is 24/7 beschikbaar. Zowel jij als je klanten en leveranciers hebben dus altijd en overal toegang tot het platform. 

Natuurlijk! Easify is gemaakt met de modernste technologiën en werkt daardoor feilloos op alle toestellen en besturingssystemen. Het enige dat je nodig hebt is een browser (Google Chrome, Micorsoft Edge, Mozilla Firefox, ...) en een internet - verbinding.  

Om met Easify te kunnen werken heb je inderdaad een internet - verbinding nodig. Easify wil je ten allen tijde de meest recentie informatie leveren, en zonder internet - verbinding is dat helaas niet mogelijk. Easify werkt het beste bij een snelle verbinding, maar ook bij tragere verbindingen zoals 3G kan je Easify zonder problemen gebruiken. 

Prijzen en facturatie

De prijs van Easify bestaat uit 2 componenten. De eerste is een vaste maandelijkse kost van 150 euro exclusief BTW. Deze is vast en onafhankelijk van het aantal gebruikers. Daarnaast is er nog éénmalige kost per wooneenheid. De prijs per wooneenheid hangt af van hoeveel wooneenheden je tegelijk koopt. Hoe meer wooneenheden je tegelijk koopt, hoe lager de prijs per wooneenheid. Gedetailleerde informatie over onze prijzen kan je vinden op onze prijzen - pagina

Elke drie maanden sturen wij een factuur voor de vaste maandelijkse kost van 150 euro exclusief BTW. De factuur voor de aankoop van een aantal wooneenheden volgt meteen na de aankoop. Na de betaling van die factuur kunnen de wooneenheden effectief gebruikt.

Je kan je abonnement stopzetten door ons een mailtje te sturen of te bellen. Na bevestiging van ontvangst zal je abonnement automatisch stop gezet worden, mits het respecteren van een opzegtermijn van 3 maanden. Reeds betaalde maanden en wooneenheden worden niet terugbetaald. 

Wooneenheden bijkopen kan door contact met ons op te nemen via mail of telefoon, wij voegen de wooneenheden dan zo snel mogelijk toe aan je account. We werken momenteel ook aan een functie waarmee je makkelijk zelf online wooneenheden kan bijkopen en online kan betalen. 

Nee, je mag zoveel gebruikers toevoegen als je wil. Er staat geen limiet op het aantal medewerkers, klanten of leveranciers die je toegang geeft tot het Easify.  

Je kan zoveel opslagruimte gebruiken als je zelf wil. Bij de driemaandelijkse verlenging van je abonnement brengen wij het extra gebruik van opslag automatisch in rekening. Meer informatie over de exacte prijs van extra opslagruimte kan u op onze prijzen - pagina vinden.

Heeft u vragen die niet in onze FAQ staan?

Geen nood! Wij helpen u met alle plezier verder. Stel uw vraag via het contactformulier of door ons te bellen.

Stel uw vraag online

Of bel ons op +32 3 304 62 42