De features van Easify

Beheer je projecten en geef klanten en leveranciers toegang tot de informatie die zij nodig hebben!
Een duidelijk overzicht van de belangrijkste gegevens van het project.
Deel documenten zoals plannen, offertes en contracten met uw gebruikers. Zo hebben ze altijd de laatste versie, centraal op één plaats.
Maak en beheer taken die verschillende partijen kunnen afvinken, zo wordt er niets meer over het hoofd gezien.
Via ons geïntegreerd chatsysteem kan iedereen snel onderling communiceren. Altijd de juiste contactinfo bij de hand.
Wees deadlines voor. Maak een lijst met keuzes die klanten moeten bevestigen voor een bepaalde datum.
Niets leuker voor klanten dan op de hoogte te blijven van het project!
Een duidelijk financieel overzicht voor alle partijen.
Maak verslagen aan rechtstreeks op de werf en stuur ze meteen door naar de nodige partijen!

Interesse naar meer? Contacteer ons vandaag nog !

Vraag nu uw account aan

Easify maakt het verschil

De inzet van digitale oplossingen zorgt voor efficiëntie en tevredenheid van uw klanten. Eenvoud en gebruiksgemak zijn daarom essentieel voor het succes van het platform. Easify vertrekt steeds vanuit de gebruiker en hoe we zijn/haar werk kunnen vergemakkelijken.

Gedaan met een onoverzichtelijke mailbox.

Betaalbare en schaalbare oplossing.

Creëer tijd en investeer deze in uw onderneming.

Kopen is leuk. Behoud deze positieve vibe tot en met de oplevering.

Alle informatie en communicatie verzameld op één plek. Vermijd vergissingen.

24/7 beschikbaar en altijd up-to-date.

Ontwikkeld vanuit de praktijk, geëvolueerd door onze expertise.

Alle gegevens worden beheerd en bewaard volgens de hoogste security & privacy normen.

Deze bedrijven vertrouwen al op Easify

Start nu met je eigen klantportaal en ervaar de positieve resultaten onmiddellijk.

Start nu met Easify! Vraag een demo arrow